Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !






pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

362  osób na stronie   376 627 ogłoszeń w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 



200 OSTATNIO DODANYCH OGŁOSZEŃ TOWARZYSKICH ZE ZDJĘCIEM
(więcej anonsów znajdziesz w poszczególnych kategoriach - zółte menu u góry strony)
 Miły Szuka Bardzo Dyskretnie   MIŁY SZUKA BARDZO DYSKRETNIE
ID: 376521
Mazowieckie - GRÓJEC , WARKA, BIAŁOBRZEGI I PŁD OK WAWY
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Hej. Tu miły Żonaty 37 lat facet z południowych okolic warszawy. Szukam miłej bardzo dyskretnej odskoczni od codzienności z upojnymi chwilami z panią która tez takiej przygody potrzebuje. Zapewniam że nikt się nie dowie. Uwielbiam pieszczoty oralne. Kocham Lizać Myszke ile tylko tego potrzebujesz. Mogę się spotykać tyko na takie pieszczoty w obie strony jeśli tego ci brak. Warunkiem jest higiena w obie strony oczywiście. Więcej informacji w korespondencji.

 sexy para Filigramowa BI Nimfomanka....  SEXY PARA FILIGRAMOWA BI NIMFOMANKA....
ID: 376520
Małopolskie - KRAKOW
odpowiedzi
3
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

sexy para Filigramowa BI Nimfomanka i Byly sex model Zapraszamy na pokazy sexu na zywo u ciebie w domu CALA POLSKA.ZAGRANICA Pani uwielbia sex , jest nimfomanka. Jest mozlwosc wynajecia nas na dluzszy czas tydzien, i dlozej CENA DO UZGODNIENIA Mozemy tez sie spotykac w wiekszym gronie. CENA DO UZGODNIENIA Spotkania tylko w obecnosci mojego partnera. Mozliwosc ustalenia scenariusza Zabawy z parami w tej samej cenie Jestesmy z Krakowa Jestesmy mobilni wiec odleglosc dla nas nie ma problemu. Kraj / Zagranica Napisz do nas umow sie Satysfakcja gwarantowana Kto zasponsoruje nam kredyty by móc odpisywać na wiadomości .

Jestesmy juz dostepni.

Kamila i Marek


 szukam na oral  SZUKAM NA ORAL
ID: 376516
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
2
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA FACETA

Szukam kolegi któremu będę mógł obciągnąć od czas do czasu. Jestem fajnym dyskretnym 41 letnim facetem bi.

 szukam znudzonej zyciem mezatki  SZUKAM ZNUDZONEJ ZYCIEM MEZATKI
ID: 376515
Mazowieckie - WARSZAWA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

twoj az nie potrafi cie zadowolic nie czekaj pisz do mnie nie pozalujesz

 Poznam miła pania.   POZNAM MIŁA PANIA.
ID: 376514
Niemcy - STUTTGART -PLOCHINGEN
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Poznam pania z okolicy Stuttgartu -Plochingen do miłych sex spotkan.Wiek i stan pani nie istotny a może jestes samotna lub zaniedbywana daj znac.Ja jestem miły zadbany no i co najważniejsze dyskretny. Pozdrawiam serdecznie zainteresowane panie.


 Aktyw z lokum  AKTYW Z LOKUM
ID: 376513
Mazowieckie - WARSZAWA
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ FACETA

Ja aktyw 188/95/32/22cm.
Zdrowy ,dyskretny i zawsze chętny na dupczenie.
Chętnie wygrzmoce pasywów w każdym wieku.
Dysponuje dyskretnym lokum w Centrum.
Nie odpowiadam na maile.
Zapraszam do kontaktu i wspólnej przyjemności.
- Przyjmę zaproszenia na noce, weekendy i urlopowe wyjazdy.
Te ostatnie za darmo :)

- Ty ciagniesz, ja rucham za 200
Do półtorej godziny.
Zawsze w gumie.
Bez chemii!
Żel i gumy mam.
U mnie w Centrum.

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź


 Szukam pani na bukkake party  SZUKAM PANI NA BUKKAKE PARTY
ID: 376512
Małopolskie - KRAKÓW
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Szukam kobiety do 50 lat na bukkake party z 3-4 panami panie z Krowa lub okolic prosze o kontakt cena do ustalenia

 Witam.  WITAM.
ID: 376510
Łódzkie - KUTNO
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: KOBIETA DLA FACETA

Szukam faceta na stale w wieku 22~32 lat z woj lodzkiego.

 Znajomość z finansami w tle.( min 3 tys ).  ZNAJOMOŚĆ Z FINANSAMI W TLE.( MIN 3 TYS ).
ID: 376509
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
6
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Witam.
Na wstępie zaznaczam że nie szukam spotkania na raz.
Spotykamy się i ustalamy formę pomocy dla Ciebie ( nie mniej jak 3 tys ).
Rozliczenie za spotkanie, czy z góry większa kwota, to zależy od nas.
Interesuje mnie tylko kobieta na poziomie, zadbana, inteligentna, taka która owszem liczy na konkretne pieniądze, ale traktuje je dodatkowo, a nie jako formę zarabiania.
Jeśli oczekujesz mężczyzny z dużym poczuciem humoru, który potrafi nie tylko zadbać o Ciebie finansowo, to po prostu odpisz i umawiamy spotkanie realne.
Zapewniam też miejsce do spotkań. Aha, przekroczyłem 40 lat, ale to nie oznacza że wyglądam jak facet z butelką piwa przed tv. Nie musisz się obawiać, nie uciekniesz na mój widok.
Pozdrawiam i liczę na realne odpowiedzi.

 dzisiaj realnie  DZISIAJ REALNIE
ID: 376508
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
9
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Nie bawmy sie w podchody. Zrelaksuję Cie po ciężkim dniu wzamian za kilka królów polskich :) blondynka z fajnym biustem-3,54kg. Miejsce po twojej stronie. Ogrzejmy sie w ten chłodny dzień ;)


<<< Pierwsza<< PoprzedniaStrona: 9 / 100Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: 12345678[9]1011121314151617181920

katalog stron randki internetowe oprogramowanie sklepu internetowego darmowe toplisty amatorki darmowe aliasy
katalog stron i sklepów internetowych darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum
rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama


za treść ogłoszeń serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialności