Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !






pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

425  osób na stronie   380 054 ogłoszeń w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 



200 OSTATNIO DODANYCH OGŁOSZEŃ TOWARZYSKICH ZE ZDJĘCIEM
(więcej anonsów znajdziesz w poszczególnych kategoriach - zółte menu u góry strony)
 Szukam kolegi  SZUKAM KOLEGI
ID: 379840
Norwegia - OSLO
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA FACETA

Witam szuka przyjaciela ktory chce sprobowac tak jak ja seksu z facetem

 Szukam Kobiety  SZUKAM KOBIETY
ID: 379838
Śląskie - ROW, ŻORY, RACIBÓRZ, J-Z
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Szukam Kobiety do miłych spotkań...
Ja 44/176/90 wolny, niezależny...
Pytania w prywatnej korespondencji:)

 Biurowy relaks dla kobiety  BIUROWY RELAKS DLA KOBIETY
ID: 379835
Mazowieckie - WARSZAWA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: S/M - PANOWIE

Pracujesz w ten weekend? Siedzisz przy biurku znurzona biurowymi obowiązkami? Może podarujesz sobie pół godziny przerwy.
Zrobię Ci masaż ramion a moze wskoczę pod biurko i dam Ci mnóstwo rozkoszy językiem?
Realny mężczyzna lat 40. Dla realnej, stabilnej kobiety z klasą.


 Może masaż pierożka :)))  MOŻE MASAŻ PIEROŻKA :)))
ID: 379833
Mazowieckie - WARSZAWA / MAZOWIECKIE
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

A może weekendowy masaż intymny??? Jestem biegłym w tej sztuce mężczyzną 37lat.
Oferuję relaksujący zabieg, kulturę i higienę. Masuję w rękawiczkach lateksowych.

 poszukujemy suczki dla Pani  POSZUKUJEMY SUCZKI DLA PANI
ID: 379831
Mazowieckie - WARSZAWA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: S/M - GRUPY

Szukamy suczki, która postara się zadowolić wybredną i piękną Panią.
Pani dominująca, mężczyzna jako obserwator chyba, że chcesz poczuć się jeszcze bardziej wykorzystana;)))


 Dla Kobiety, która nudzi się w domu  DLA KOBIETY, KTÓRA NUDZI SIĘ W DOMU
ID: 379828
Mazowieckie - WARSZAWA + OKOLICE
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Szukam kobiety, najchętniej mężatki, nudzącej się w domu, spragnionej męskiego dotyku oraz języczka. Daj znać, często mam sporo czasu w ciągu dnia i może uda nam się jakoś urozmaicić nasz dzień.
Ja - całkiem przystojny 46latek z lekkim zarostem. Całuję.

 Wysoki ulegly hetero brunet polize Panu Peniska  WYSOKI ULEGLY HETERO BRUNET POLIZE PANU PENISKA
ID: 379827
Dolnośląskie - ZGORZELEC
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ FACETA

Wysoki hetero brunet ulegly 29 lat, Polize ulegle Panu peniska ktory moze dac troszke sponsoringu. Fajnie jak Pan nigdy nie mial lizanego peniska przez sportowca ale chce i jak pan jest Zonaty to super. Czekam na milego podnieconego Pana, Powaznych Panow prosze, caluyje Peniska i czekam

 Spotkanie w weekend i nie tylko  SPOTKANIE W WEEKEND I NIE TYLKO
ID: 379826
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
8
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Żonaty, dyskretny 50 latek,180/77, mający niekrępujące lokum do spotkań pozna miłą i ciepłą Kobietę mającą ochotę na jednorazową przygodę, która być może przerodzi się w coś dłuższego. Za spotkanie proponuje 600 złotych, proszę o maila i kilka słów o sobie. Pozdrawiam

 Szukamy odważnych Pań do filmów  SZUKAMY ODWAŻNYCH PAŃ DO FILMÓW
ID: 379825
Mazowieckie - WARSZAWA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Szukam odważnych i atrakcyjnych Pań do filmów.
Wiek 18-45lat. Szczupła sylwetka i chęć zostania aktorką...
Pieniądze po każdym dniu zdjęciowym.
Jeżeli boisz się o swoją prywatność pozwalamy na mocny makijaż.

Napisz...

 umówie sie na kawe z szczupłą dojrzałą panią  UMÓWIE SIE NA KAWE Z SZCZUPŁĄ DOJRZAŁĄ PANIĄ
ID: 379824
Małopolskie - KRAKÓW
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

umówie się na kawe z szczupłą dojrzałą panią kulturalną która szuka pana z klasą atrakcyjnego wolnego w celu przyjażni a może związku.


<<< Pierwsza<< PoprzedniaStrona: 13 / 100Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: 123456789101112[13]14151617181920

katalog stron randki internetowe oprogramowanie sklepu internetowego darmowe toplisty amatorki darmowe aliasy
katalog stron i sklepów internetowych darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum
rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama


za treść ogłoszeń serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialności