Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !






pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

672  osób na stronie   399 588 ogłoszeń w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 
200 OSTATNIO DODANYCH OGŁOSZEŃ TOWARZYSKICH ZE ZDJĘCIEM
(więcej anonsów znajdziesz w poszczególnych kategoriach - zółte menu u góry strony)
 Szukam partnera  SZUKAM PARTNERA
(2019-05-26 23:03) - ID: 399586
Dolnośląskie - WROCŁAW
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: KOBIETA DLA FACETA

Szukam partnera. Mam 24 lata. Jestem szczupla blondynka, mam na imie Patrycja. Mam dobra prace i jestem spelniona ale brakuje mi faceta. Chce zaryzykowac i tutaj sprobowac. Jestem naprwde atrakcyjna. Na poczatek chcialabym porozmawiac przez tel albo pisac wiadonosci. Interesuje mnie po prostu mily mezczyzna. A zobacze moze sie zakocham. Moj nr 516412777

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź


 Dominator dla uległej suki  DOMINATOR DLA ULEGŁEJ SUKI
(2019-05-26 22:53) - ID: 399585
Małopolskie - KRAKÓW BOCHNIA NOWY SĄCZ I OKOLICE
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Konkretny realny doswiadczony Dominator 38 lat pozna uległa szczupła suke niewolnice ktora pragnie byc zdominowana wykorzystana przez konkretnego realnego Dominatora. W skład sesji wchodza różne formy dominacji do ustalenia. Twoj wiek to powyzej 18lat. Zapraszam do kontaktu. Tylko ulegle kobiety.

 Szukam Dominującej   SZUKAM DOMINUJĄCEJ
(2019-05-26 22:42) - ID: 399584
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Witam. Mam 48 lat i szukam Dominującej kobiety która przynajmniej raz w tygodniu da mi lanie. Reszta zabaw do ustalenia choć tak naprawdę ich nie potrzebuje. Jeżeli miała byś ochotę na inne zabawy to możemy spróbować. Wszystko do ustalenia, zabawy, zakres, miejsce i plany finansowe. Czekam na info. Pzdr Marek

 SZUKAM PUSZYSTEJ KOBIETY  SZUKAM PUSZYSTEJ KOBIETY
(2019-05-26 20:49) - ID: 399583
Mazowieckie - WARSZAWA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Witam
Poznam kobietę, która uważa się za grubą do erotycznej znajomości. Chciałbym poznać kogoś do znajomości po której oboje nie będziemy oczekiwać więcej niż dobrej zabawy i miło spędzonego razem czasu.


 Singiel dla znudzonej lub samotnej.  SINGIEL DLA ZNUDZONEJ LUB SAMOTNEJ.
(2019-05-26 20:20) - ID: 399582
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Jestem singlem, nie mam żadnych zobowiązań ani przeszłości, która by mnie ograniczała. Nie chcę tego zmieniać, mam swoje życie, które bardzo lubię. Chciałbym poznać kogoś do znajomości po której oboje nie będziemy oczekiwać więcej niż dobrej zabawy i miło spędzonego razem czasu. Szczerze nie ma dla mnie znaczenia czy jesteś również sama czy masz kogoś.

 Inteligentna mężatka z prezencją  INTELIGENTNA MĘŻATKA Z PREZENCJĄ
(2019-05-26 20:10) - ID: 399581
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SZUKAM PRACY

Mam 43 lata, jestem inteligentną brunetką, poszukuję pracy dodatkowej lub jeśli będzie konkretna propozycja pracy etatowej. Znam język angielski na dobrym poziomie, mam średnie wykształcenie, jestem świetnie zorganizowana, punktualna. Moje dotychczasowe doświadczenie wiąże się nie tylko z pracą biurową, ale również brałam udział w tworzeniu różnych projektów, zajmowałam również stanowiska kierownicze. Posiadam spore doświadczenie handlowe, jak w rozmowach biznesowych i negocjacjach. Jeśli chodzi o szczegóły, to zapraszam do rozmowy bezpośredniej. Jestem naturalna i biorę pod uwagę relację erotyczną. Zapraszam :)


 SZUKAM KOBIETY  SZUKAM KOBIETY
(2019-05-26 18:58) - ID: 399580
Mazowieckie - WARSZAWA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Witam,

Szukam młodej kobiety 18-22 lata z którą będę mógł założyć rodzinę. Zainteresowane i zdecydowane Panie zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam


 NAMIĘTNA KOCHANKA  NAMIĘTNA KOCHANKA
(2019-05-26 17:04) - ID: 399579
Mazowieckie - WARSZAWA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Preferuję kobiety z okrągłymi kształtami, które lubią dobre szpilki i sukienki. Proponuję seks bez budowania relacji, zero sponsoringu. Szukam kobiet, które przynajmniej bywają rozwiązłe, lubią dostać klapsa i sekundę przed orgazmem go nie dostać, po to aby jeszcze intensywniej się zająć tobą. Lubię ostry seks, lubię dziewczyny bez majtek, lubię jak zakładasz sukienkę i wychodzisz prosto po tym jak skończę. Lubię pociągnąć za włosy, lubię wylizać, lubię lizać i wkładać naprzemiennie. Lubie patrzeć jak wariujesz z rozkoszy i jak stajesz się kompletnie rozwiązła pełna żądzy dojścia. Lubię związać, lubię się drażnić, lubię dojść dwa razy pod rząd i patrzeć jak wszystko zlizujesz z mojego członka. Zadbany, inteligentny, wykształcony, elokwentny, przystojny, cholernie dobry w łóżku i prawdziwej rozkoszy. Może być u mnie.

 SZUKAM PRZYJACIÓŁKI  SZUKAM PRZYJACIÓŁKI
(2019-05-26 16:45) - ID: 399578
Mazowieckie - WARSZAWA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Witam Wszystkie Panie,

szukam dyskretnej przyjaciółki, ja samotny. Spokojny, wyrozumiały, szczery, aktywny, wesoły, ciepły szukam tej jedynej na dłużej. Jednorazowe skoki mnie nie interesują. Fajnie byłby czasami pogadać, przytulić się wyskoczyć na kawę.

Pozdrawiam


 ZROBIĘ CI DOBRZE ;)  ZROBIĘ CI DOBRZE ;)
(2019-05-26 16:04) - ID: 399576
Mazowieckie - WARSZAWA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Szukam koleżanki do miłych spotkań. Niezależny miły facet samotny. Kino, teatr, wycieczka rowerowa. Kolacja przy świecach i z czerwonym winem. Preferuję kobiety z okrągłymi kształtami, wiek bez znaczenia do spotkań, Szukam kobiet, które przynajmniej bywają rozwiązłe, lubią dostać klapsa, która uwielbia być lizana, a jej tego brakuje. Lubię ostry seks, Lubie patrzeć jak wariujesz z rozkoszy i jak stajesz się kompletnie rozwiązła pełna żądzy dojścia. Cholernie dobry w łóżku i do prawdziwej rozkoszy. Oczywiście inne pieszczoty także i masaż całego ciała. Proponuję seks bez budowania relacji, zero sponsoringu. Szukasz czasoumilacza, zadzwoń proszę.


Strona: 1 / 100Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: [1]234567891011121314151617181920

randki internetowe | oprogramowanie sklepu internetowego | darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum

rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama


za treść ogłoszeń serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialności