Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !






Ogłoszenia Towarzyskie - MATRYMONIALNE PAN, PAN SZUKA ŻONY


pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

569  osób na stronie   399 590 ogłoszeń w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 
 Matrymonialne Pan  MATRYMONIALNE PAN
ID: 393948
Mazowieckie - WARSZAWA
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Hi,
Mam na imię Witek. Jestem wysokim, przystojnym , niezależnym finansowo, zmotoryzowanym 39 - letnim kawalerem,bez nałogów i bez zobowiązań. Posiadam wyższe wykształcenie menedżerskie i znajomość języka angielskiego i francuskiego. Moje zainteresowania to : podróże , filmy,zwierzęta, teatr , muzyka pop , piłka nożna i koszykówka. Dużo podróżuję po świecie .Szukam normalnej , w miarę ładnej kobiety w wieku 23 - 33 lata , szczupłej o wzroście 163 - 175 cm , pogodnej lubiącej podróżować i zainteresowanej stałym związkiem , niepalącej i bez zobowiązań , najchętniej z Warszawy lub okolic, ale nie jest to warunek konieczny.


 spotkanie  SPOTKANIE
ID: 393574
Mazowieckie - WARSZAWA
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Jestem tutaj, w miejscu gdzie krzyżują się damsko męskie ścieżki, gdzie jest początek emocji…. Zależy mi na kobiecie dla której tego typu znajomość będzie czymś podniecającym i ekscytującym a kwestia finansowa będzie afrodyzjakiem i dodatkiem. Mam zamiar stworzyć fajną relację opartą na szacunku i pozytywnym poczuciu humoru. Nie szukam profesjonalistki nie chcę też kobiet z "cennikiem". Jeśli jesteś wyjątkowa, jeśli masz urok osobisty, a chyba masz, może się teraz uśmiechasz. Jeśli chodzi o mnie to nacisk kładę na sympatię w takiej relacji i nie marnowanie wzajemnie swojego czasu napisanie bez końca :). Oferuję fajne spotkania i fajne wsparcie. Jestem singlem od 2 lat, mam 50 lat, mieszkam sam. Dysponuję czasem, czasami w dzień, często wieczorem i w weekendy

 Pomoc  to  piękna    rzecz  dla  PANI  POMOC TO PIĘKNA RZECZ DLA PANI
ID: 392889
Mazowieckie - WARSZAWA
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Poznam miłą szaloną szczupłą starszą Panią która czasami się nudzi a chciałaby ten czas fajnie wykorzystać,

 Praca odnline dla każdego 12.300zł miesiecznie  PRACA ODNLINE DLA KAŻDEGO 12.300ZŁ MIESIECZNIE
ID: 391660
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Ogloszenie: Praca online dla każdego 12.300zł/miesięcznie za 3-4 godziny pracy
zapisz się tu: systemzarabiania.pl

i zacznij w końcu zarabiać poważne pieniądze! Liczba miejsc ograniczona na rok 2019!
Praca dla osób od 18 , możesz być uczniem w szkole, matką wychowująca dziecko, babcią na emeryturze lub osoba która chce zostawić obecną pracę i w końcu dobrze zarabiać, zostań w końcu własnym szefem i zarabiaj duże pieniądze z domu!!!
Skończ w końcu wstawać rano i jeździć do niewolniczej pracy!!!!Praca absolutnie dla każdego, każdy da rade!!!! Liczba miejsc ograniczona!! Śpiesz sie!.. zostało tylko 7 miejsc!!


 Prawdziwa kobieta   PRAWDZIWA KOBIETA
ID: 391408
Warminsko-Mazurskie - OLSZTYN
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Szukam Pani da ktora wie co to szacunek i wiernosc ,
Mam 27 lat wysoki z wieloma zainteresowaniami wiecej podczas rozmowy
Pozdrawiam

 Chetnie poznam  CHETNIE POZNAM
ID: 391081
Cala Polska - KRAKÓW
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Witam mam 29l jestem wysokim szczupłym brunetem .Chętnie poznam kobiete do wspolnych spotkań, wiek niema dla mnie zadnego znaczenia .Sam niewiem czego szukam sexu,przyjazni ,miłości .A moze wszystkiego naraz .Napisz a sie przekonasz .
Pozdrawiam
Tomasz


 Matrymonialne  MATRYMONIALNE
ID: 389312
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
4
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Jestem sympatycznym kulturalnym przedsiębiorca zamożnym samotnym(nie jestem w zwiazku ani małżeńskim ani żadnym innym).W ten sposób chcialbym poznac kobiete/dziewczyne ktora jest zainteresowaną stałym związkiem a w przyszłości małżeństwem z kimś odpowiedzialnym,szarmanckim,zadbanym.Szukam tu dziewczyny o ciekawej osobowości atrakcyjnej inteligentnej,wyrozumiałej,dbającej o siebie.Ponieważ chciałbym być uczciwy od poczatku musze dodać ze jestem bardzo nieśmiały i zakompleksiony a to z tej przyczyny że jestem bardzo słabo obdarzony przez naturę, a tak pozatym to chyba dość przystojny i sympatyczny.Jedynie to że jestem słabo obdarzony , powoduje moje kompleksy.W biznesie zawodowo poszło mi całkiem dobrze ale w sprawach z kobietami już gorzej.Jestem bardzo mocno zakompleksiony w kontakcie z piekna kobieta i mimo ze próbowałem ulozyc sobie zycie wszystko kończy w pewnym momencie.Nie szukam kogos kto bedzie mnie zapewniał że wielkość nie ma znaczenia-bo wiem ze wielkosc dla atrakcyjnej kobiety z temperamentem(a takiej szukam)jest bardzo ważna.Szukam kogoś kto zaakceptuje to a ja wieloma innymi sprawami będę mógł wynagrodzić jej moja wade.A dodatkowo będę mógł w koncu być pewny trwałości związku .Bardzo dla mnie ważna jest szczerość i jestem w stanie zaakceptować że w przypadku gdy tak ustalimy raz na jakiś czas będziesz miała innego partnera-ale uczciwie będę o tym wiedział a nie bedzie sie to dzialo za plecami.Dodam ze szukam dziewczyny z osobowością zadbanej lubiącej luksus z gustem chętnie dominującej .Mam dom w którym mieszkam sam,prowadzę firme .Dziecko jak i to że jesteś obecnie w ciąży nie bedzie zadnym problemem jesli bedziesz chciala bym był jego tata.Jestem uczciwy zamożny kulturalny zapracowany bardzo dbam o sobie lubie plywac cwicze na silownie w miare regularnie.Chcialbym poznac kobiete zadbaną ,seksowną z dużym temperamentem,namiętną z ktora bede mogl ulozyc sobie zycie pokazać sie, podróżować,jeździć na wakacje i ktora bedzie chciala zalozyc ze mna rodzinę.Prosze o odpowiedz od zdecydowanej dziewczyny.

 Pan szuka tradycyjnego zwiazku  PAN SZUKA TRADYCYJNEGO ZWIAZKU
ID: 387123
Warminsko-Mazurskie - OLSZTYN
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Witam zainteresowanie Panie,
Najpierw krótko, mam 35 lat, po rozwodzie, bez dzieci. Poszukuje Pani która byłaby zainteresowana stworzeniem zwiazku w starym tradycyjnym stylu: maż pracuje, żona zajmuje się domem. Chciałbym znaleźć kobiete do 38 roku życia, z którą stworzę rodzinę (przynajmniej 1dno dziecko). Jeżeli jesteś zainteresowana to czytaj dalej, może okaże się że pasujemy do siebie i coś z tego wyjdzie.

Wiecej o mnie:
Jak pisałem mam 35 lat i mam na imie Arek, z zawodu jestem nauczycielem języka angielskiego, poza pracą w szkole prowadzę małą szkołę językową. Mieszkam pod Olsztynem. Mam 175cm wzrostu, 75kg wagi z sylwetką normalną. Interesuje się podróżami, historią, sportami ekstremalnymi, językami oraz komputerami. Moje poprzednie małżeństwo rozpadło się z powodu niechęci partnerki do dzieci. Pale e-papierosy.

Kogo szukam:
Szukam kobiety do 38 roku życia, która chciałaby założyć rodzinę. Mam konkretną wizje partnerki i wiem, że nie łatwo taką będzie znaleźć. Szukam kobiety, której nie będzie przeszkadzała wizja domu w starym stylu, Ty zajmujesz się domem a ja pracuje. Troszkę uległej, troszkę bardziej uległej w sprawach intymnych;) jak to widziałem w jednym ogłoszeniu jednej Pani tutaj:

"kobieta siedzi w domu dba o niego dom i dzieci
a Pan wracając do domu ma ciepły posiłek, zimne piwo
a w nocy w łóżku może mnie związać i zrobić co zechce"

Wizja fajna, ale wspólny spacer co jakiś czas, rozmowy czy wspólnie obejżany film też są bardzo mile widziane. Drugorzędnie jak część naszych zainteresowań się by pokrywała to jeszcze lepiej.

Wyślij mi maila jak cię taka wizja przyszłości interesuje, może się umówimy na spotkanie aby się lepiej poznać, napisz jaka jesteś, czego oczekujesz, chcesz to dołącz zdjęcie aby mnie zainteresować, jak nie chcesz to napisz o swoim wyglądzie (jestem facetem, nie oszukujmy sie, że wygląd dla mnie nie jest ważny, aczkolwiek nie najważniejszy). Postaram się odpisać na wszystkie maila. Pozdrawiam, Arek.

 Poznam kobietę   POZNAM KOBIETĘ
ID: 386870
Pomorskie - GDAŃSK
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Mam 42 lata, jestem szczupły,176 cm, poznam sypmatyczną kobietę do 40 lat. Interesuje mnie stały związek.

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź


 Inteligentnej i namietnej  INTELIGENTNEJ I NAMIETNEJ
ID: 386051
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

To w sumie szalony pomysl, zeby tutaj szukac stalego zwiazku, ale moze to ma jakis sens. Mam 39 lat, niezla prace i perspektywy, jestem po nieudanym malzenstwie. Szukam partnerki w pelnym tego slowa znaczeniu. Kogos kto bedzie wsparciem na codzien i kochanka wieczorem czy rano. Kogos z kim chce sie spedzac czas i kto Cie wspiera i lubi byc wspieranym. Sa jakies zainteresowane?


Strona: 1 / 100Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: [1]234567891011121314151617181920

randki internetowe | oprogramowanie sklepu internetowego | darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum

rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama


za treść ogłoszeń serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialności