Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !






pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

912  osób na stronie   393 476 ogłoszeń w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 
200 OSTATNIO DODANYCH OGŁOSZEŃ TOWARZYSKICH ZE ZDJĘCIEM
(więcej anonsów znajdziesz w poszczególnych kategoriach - zółte menu u góry strony)
 NOWY PORTAL RANDKOWY Z ANONSAMI  NOWY PORTAL RANDKOWY Z ANONSAMI
(2019-03-23 00:14) - ID: 393449
Mazowieckie - POLSKA
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: KOBIETA DLA FACETA

www Poznaj24 pl - Najszybciej rozwijajacy sie portal randkowy w Polsce!
Bezpłatna rejestracja, tysiące aktywnych użytkowników!
Dołącz już teraz!

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź


 Mąż szuka żony? ;)   MĄŻ SZUKA ŻONY? ;)
ID: 393447
Dolnośląskie - WROCŁAW
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Hej,
jestem żonaty, nie chcę tego zmieniać. Nie potrzebuje rewolucji w życiu. Mam swoje fanaberie, fantazje, które chciałbym spróbować urzeczywistnić, jednak z moją żoną nie mam na to szans.
Przykłady? Wzajemne pieszczoty w kinie, szybki numerek w sklepowej przebieralni, oral w aucie na autostradzie, spróbować analu...
Oczekuję wysokiej HIGIENY i DYSKRECJI.
Preferuje drobne niskie kobiety, a także wysokie i szczupłe. Sam mam ponad 190cm wzrostu i 36 lat.
Odpowiadam tylko na wiadomości ze zdjęciem.

Do zobaczenia :)

 Szukam miłego Pana  SZUKAM MIŁEGO PANA
ID: 393446
Wielkopolskie - POZNAŃ
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: KOBIETA DLA FACETA



Cześć, mam na imię Sandra i mam 23 lata. Szukam nowych znajomości, jestem otwarta na propozycje. Cała moja rodzina jest za granicą więc mogę się do ciebie wprowadzić jeżeli jest taka możliwość. Jesteś singlem? Szukasz kobiety?


Napisz do mnie na tym portalu(Sandra_23):


informaja widoczna po zalogowaniu


Postaram się odpisać na każdą ofertę :)


 Szukam Pani 45-55  SZUKAM PANI 45-55
ID: 393443
Mazowieckie - WARSZAWA I OKOLICE
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Tak jak w tytule: szukam jednej milej Pani, powyzej 40 lat, ktora od czasu do czasu (3-4 razy w miesiacu) uprzyjemnilaby mi wieczor. Cos o mnie: 33 lata, wysoki, szczuply (192/80), bez nalogow i bez weza w kieszeni. Za odpowiednie pieszczoty bede Ciebie rozpieszczal:)
Marek

 Poznam pana na przygodne spotkania  POZNAM PANA NA PRZYGODNE SPOTKANIA
ID: 393442
Wielkopolskie - POZNAŃ
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: KOBIETA DLA FACETA

Poznam sympatycznego i przystojnego pana na niezobowiązujące spotkania na terenie Poznania. Mam 25 lat i jestem wysportowaną dziewczyną otwartą na seks bez zobowiązań. Od partnera oczekuję wysokiej kultury osobistej, schludnego wyglądu, dyskrecji i zaoferowania miejsca spotkań. Po ustaleniu szczegółów jestem również otwarta na seks w trójkącie - z drugą kobietą lub mężczyzną oczywiście z zabezpieczeniem. W kwestii dogrania szczegółów zapraszam na priv.


 Kobieta szuka kobiety   KOBIETA SZUKA KOBIETY
ID: 393441
Małopolskie - KRAKÓW I OKOLICE
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: KOBIETA DLA KOBIETY

Skoro już tu jesteś to przeczytaj do końca. Mam 20 lat zgrabna i zadbana, szukam starszej kobiety która mnie zasponsoruje przy czym będzie dyskretna, w zamian gwarantuje nie zapomniane chwilę, zapraszam do kontaktu

 Poznam kobietę puszystą  POZNAM KOBIETĘ PUSZYSTĄ
ID: 393440
Mazowieckie - WARSZAWA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZNAJOMOŚĆ SIECIOWA

Witam, poznam miłą kobietę, puszystą, otyłą. Wiek może nie ma znaczenia, ale ponieważ mam 55 lat to raczej wolałbym poznać Panią w wieku powyżej 40 lat. Jedno mam tylko, nazwijmy to w cudzysłowie, wymaganie: Pani musi lubić, wręcz być fetyszystką cienkich rajstop i szpilek, takich 12 - 16 cm... Pozdrawiam.

 Dla bezpruderyjnej  DLA BEZPRUDERYJNEJ
ID: 393439
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
3
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

2000. Bezpruderyjna Hedonistke zapraszam na spotkanie w dniu jutrzejszym w hotelu.

 szukam konkretnej sponsorki  SZUKAM KONKRETNEJ SPONSORKI
ID: 393437
Małopolskie - KRAKÓW
do anonsu dostępny jest: NUMER GADU-GADU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ FACETA

szukam konkretnej sponsorki

Poznam kobiety chętne na sex i perwersje w zamian za wsparcie finansowe.

Tylko konkretne, zdecydowane, bez problemów finansowych i z dużymi potrzebami seksualnymi.


Preferuję:
- oral - mineta, z palcówką, z wytryskiem, czy z waleniem ręką czy wibratorem
- sex klasyczny - w różnych pozycjach, kilka stosunków pod rząd
- anal - ruchanie dupy oraz branie z dupy do ust
- połyk spermy - wytrysk na twarz, do ust, do tyłka, na stopy, na talerz czy kieliszka z wypiciem lub picie bezpośrednio z kondoma
- siadanie na twarz - rimming - dogłębne lizanie dupy
- fisting - dogłębna penetracja ręką, dwoma rękami, stopą, przedmiotami
- squirt - wytrysk z cipy
- piss i scat - na twarz, do ust, z połknięciem



Zapraszam napalone.


 facet szuka sponsorki, bogatej, wiecznie napalonej  FACET SZUKA SPONSORKI, BOGATEJ, WIECZNIE NAPALONEJ
ID: 393436
Podkarpackie - RZESZÓW
do anonsu dostępny jest: NUMER GADU-GADU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ FACETA

Poznam Panie chętne zapłacić Panu za sex i perwersje. Nie ważne czy jesteś mężatką, rozwódką, wdową czy samotną Panią, jesteś gruba czy chuda, młoda czy dojrzała. S

Spotkam się tylko z konkretnymi Paniami, wiedzącymi czego chcą, zdecydowane na sex spotkanie i takie które mają możliwości finansowe. Możliwe pojedyncze spotkania jak i stałe układy.


Interesuje mnie:
- mineta - lizanie cipy połaczone z placówą, posuwaniem wibratorem czy ręką, mile widziane Panie z bardzo mokrą cipą a nawet z tryskającą obficie sokami
- oral - lobienie loda, głębokie gardło, face fuck, gag fuck, lizanie jaj, dupy, możliwe 69
- klasyk - walenie cipy w różnych pozycjach i miejscach, połyk spermy lub wytrysk na twarz, do cipy czy dupy
- anal - walenie dupy, oblizywanie kutasa po analu, nawet brudnego w kale, robienie brązowego loda z połykiem
- fisting - walenie cipy i dupy ręką, pięścią, stopa czy dwoma na raz, wsadzanie dużych przedmiotów, wibratorów, straponów, mocne rozciąganie dziur
- rimming - lizanie dupy, całowanie, głęboka penetracja językiem z jednoczesnym waleniem kutasa
- pissing - sikanie do ust, na twarz, picie moczu, kąpanie się w moczu
- scat - sranie prosto do ust, na twarz, smarowanie kałem twarzy, rzucie i jedzenie kału, wylizywanie dupy do czysta
- dominacja fizyczna i psychiczna - jeśli jesteś uległa w łóżku lub chcesz odreagować bycie szefową na codzień odnajdując się w roli uległej suki, szmaty to mogę Cię zdominować i używać jak sukę


Mile widziane fajne stroje: pończochy, zakolanówki, rajstopy, bodystocking, latex, szpilki, długie kozaki do pachwiny czy buty z lateksu, stroje pielęgniarki, służącej czy pokojówki. Umalowane usta i paznokcie, delikatny makijaż bez tapety.


Zapraszam tylko realne Panie.



<<< Pierwsza<< PoprzedniaStrona: 3 / 100Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: 12[3]4567891011121314151617181920

randki internetowe | oprogramowanie sklepu internetowego | darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum

rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama


za treść ogłoszeń serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialności