pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

413  osób na stronie   362 502 ogłoszeń w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 



200 OSTATNIO DODANYCH OGŁOSZEŃ TOWARZYSKICH ZE ZDJĘCIEM
(więcej anonsów znajdziesz w poszczególnych kategoriach - zółte menu u góry strony)
 szczuplutka, sliczna szatynka  SZCZUPLUTKA, SLICZNA SZATYNKA
(2017-03-23 14:08) - ID: 362489
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
12
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Sliczna, szuplutka filigranowa dziewczyna spotkanie 600 zl /h ,nie posiadam lokum

zdjecie realne


 Miłe spotkanie  MIŁE SPOTKANIE
(2017-03-23 13:56) - ID: 362487
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
3
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Szukam miłej i dyskretnej dziewczyny mającej ochotę na miłe spotkanie przepełnione pieszczotami, czułością i seksem oralnym, 69. Jestem dojrzałym 47latkiem, żonaty, dyskretny, szczupły. Za spotkanie proponuję 400 złotych. Jeśli jesteś zainteresowana to czekam na maila i kilka słów o sobie. Pozdrawiam.

 Uległa suka poszukiwana - spotkanie 24.03. Wawa  ULEGŁA SUKA POSZUKIWANA - SPOTKANIE 24.03. WAWA
(2017-03-23 13:15) - ID: 362486
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Poszukiwana atrakcyjna, szczupła i mocno uległa dziewczyna do spotkania 24.03.2017 w hotelu w trakcie dnia.
Szukam dziewczyny dla której połyk, koniec na twarz, seks analny czy wiązanie rąk z tyłu bez śladów i bólu nie stanowi problemu i dysponuje Pani czasem na większą część dnia.

Bez zapoznawczych kawek. Proszę o krótką odpowiedź ze wzrostem, wagą, zdjęciem i numerem telefonu oraz oczekiwaniami finansowymi.

 Poznam młodą i zdecydowaną  POZNAM MŁODĄ I ZDECYDOWANĄ
(2017-03-23 13:15) - ID: 362485
Zachodnio-Pomorskie - SZCZECIN
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Poznam zdecydowaną, młodą normalną dziewczynę do 30 tKi plus minus 3 ;) do luźnej znajomosci na dluzej. Jeżeli nie masz faceta a masz ochotę pare razy w miesiącu spędzić miłe chwile to zapraszam do znajomosci. Oferuje przyjacielską znajomość, wysoką kulturę osobistą, pełna dyskrecje i oczywiście miesięczny wkład w nasza znajomosc parę tys. Prosze profesjonalistów w znanym zawodzie o powstrzymanie sie od pisania do mnie.
Ja:37lat, normalnej budowy przystojny 175 cm, niezalezny i zmotoryzowany. Zachodniopomorskie,lubuskie i ościenne
R.

 Okolice Giżycka - możliwy stały układ  OKOLICE GIŻYCKA - MOŻLIWY STAŁY UKŁAD
(2017-03-23 12:54) - ID: 362484
Warminsko-Mazurskie - GIŻYCKO-KĘTRZYN
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

W najbliższym czasie dość często będe przebywał w okolicach Giżycko - Węgorzewo - Kętrzyn. Szukam atrakcyjnej dziewczyny/pani . Zalezy mi na bardzo regularnych spotkaniach. Zapewniam dyskecję i tego samego oczekuję. Wszyskie szczegóły w mail. Bardzo zadbany, wysportowany 50 latek na poziomie. Prosze o odp wraz z fotką.

 Hostessa na imprezki  HOSTESSA NA IMPREZKI
(2017-03-23 12:50) - ID: 362483
Małopolskie - KRAKÓW
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Jesli nie masz z kim isc na imprezke ? wesele ? bankiet ? to z przyjemnoscią dotrzymam ci towarzystwa . Reprezentacyjna hostessa .

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź


 MOŻE SIĘ UDA TYM RAZEM :-)  MOŻE SIĘ UDA TYM RAZEM :-)
(2017-03-23 12:38) - ID: 362482
Cala Polska - WARSZAWA
odpowiedzi
12
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Postanowiłam zaryzykować i dać tu anons może uda Mi się poznać kogoś interesującego o dobrym sercu który ze chce Mi pomóc nie oczekując zawsze czegoś w zamian.
Mam 30 lat i mieszkam w Warszawie . Jestem normalną i fajną dziewczyną, która troszeczkę się pogubiła...


 Erotyczne pogawedki  EROTYCZNE POGAWEDKI
(2017-03-23 11:55) - ID: 362481
Cala Polska - ----------
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZNAJOMOŚĆ SIECIOWA

Uwielbiam pogawedki przez telefonik , poznam pana , ktory tez czerpie z tego przyjemnosci i mozna z nim porozmawiac na kazdy temat i .............

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź


 Dłuższa znajomość   DŁUŻSZA ZNAJOMOŚĆ
(2017-03-23 10:36) - ID: 362479
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
7
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Pragnę poznać kobietę do dłuższej znajomości i miłych spotkań od czasu do czasu. Szukam osoby zdecydowanej , konkretnej i dyskretnej , nie profesjonalistki którą będę mógł wspomóc. Ja facet 40 lat z warszawy, więcej na prv.

 krótko i na temat ;)  KRÓTKO I NA TEMAT ;)
(2017-03-23 09:56) - ID: 362478
Śląskie - WODZISLAW SLASKI
odpowiedzi
5
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

jak w temacie mam ochote na loda jestem dyskretna jesli bedzie fajnie moze cos wiecej za takie spotkanie oczekuje 200zl chyba ze masz inne propozycje wiec jesli jestes konkretnym realnym facetem najlepiej 40plus napisz przebywam od niedawna na sląsku na szkoleniach i oprócz pracy chcialabym sie jeszcze zrelaksowac wiec jesli masz ochote pisz jestem mila ulegla lubie francuski mam 36 lat jest to ogloszenie prywatne


<<< Pierwsza<< PoprzedniaStrona: 2 / 100Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: 1[2]34567891011121314151617181920

katalog stron randki internetowe oprogramowanie sklepu internetowego darmowe toplisty amatorki darmowe aliasy
katalog stron i sklepów internetowych darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum
rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama