Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !






pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

135  osób na stronie   371 623 ogłoszeń w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 



200 OSTATNIO DODANYCH OGŁOSZEŃ TOWARZYSKICH ZE ZDJĘCIEM
(więcej anonsów znajdziesz w poszczególnych kategoriach - zółte menu u góry strony)
 Młodą miła zasponsoruję  MŁODĄ MIŁA ZASPONSORUJĘ
(2017-09-23 21:02) - ID: 371611
Małopolskie - KRAKÓW
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Kraków. Jesteś młodą szczupła dziewczyną, potrzebujesz stałego dochodu, proponuje Ci dyskretne, sponsorowane spotkania według ustalonych reguł (2-3 w miesiącu). Dojrzały, szczupły mężczyzna, w pełni respektujący partnerskie reguły spotkań. Odpowiedni poziom kultury osobistej.

 Praca dla Pań w Zielonej Górze  PRACA DLA PAŃ W ZIELONEJ GÓRZE
(2017-09-23 19:58) - ID: 371610
Lubuskie - ZIELONA GÓRA
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: DAM PRACE

Nowoczesna i komfortowa "Prywatka" na terenie Zielonej Góry. ZERO KOSZTÓW Z TWOJEJ STRONY !

Zapraszam do współpracy Dziewczyny w wieku od 18 do 38 lat. NIE MUSISZ MIEĆ WYGLĄDU MODELKI ABY DUŻO U NAS ZARABIAĆ-ale z "puszystymi" Paniami nie nawiązuję współpracy. Dla Dziewczyn z poza Zielonej Góry darmowe zakwaterowanie w komfortowym i nowoczesnym lux mieszkaniu w centrum (nowe Apartamentowce), wyposażonym we wszystko co jest potrzebne zarówno do zamieszkania jak i pracy. Z naszej strony DARMOWE: markowe prezerwatywy, lubrykanty,,żele pod prysznic, zarówno dla Klientów jak i dla Ciebie i wszelkie środki czystości, bardzo dużo Anonsów na wielu wiodących portalach erotycznych, sesje zdjęciowe z profesjonalną obróbką fotek, Telefonistkę i tak jak na górze napisane-darmowe zakwaterowanie. Istnieje możliwość pracy np. tylko w weekendy a także wyjazdów. Zadzwoń- na pewno się dogadamy co do dni i godzin pracy, rozliczenia, stawek, ogłoszeń, itd. Pozdrawiam

P. S. Jeśli masz problemy z nadmiernym piciem alkoholu lub co gorsza narkotykami to nie kontaktuj się z nami, z takimi Dziewczynami nie współpracujemy!

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź

 pieszczoty ......  PIESZCZOTY ......
(2017-09-23 18:21) - ID: 371609
Śląskie - ZAWIERCIE
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Dla Pani , dziewczyny która lubi pieszczoty oralne
wypieszczę , wyliżę
mam 41 lat
z mojej strony takt , dyskrecja


 Bez tytułu..  BEZ TYTUŁU..
(2017-09-23 18:19) - ID: 371608
Mazowieckie - SIEDLCE
odpowiedzi
10
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: KOBIETA DLA FACETA

Wiem że ten portal jest mocno tendencyjny jeśli chodzi o wzajemne oczekiwania i potrzeby :)...Ja szukam normalnej , fajnej znajomości bez finansów i fanaberii.
Normalna, fajna babka pozna normalnego faceta,szanującego swoje zdrowie i kobiety też.
Najchętniej starszego , samotnego w swoim związku... który wybudował dom, posadził drzewo, spłodził syna i czuje że chciałby zrobić w życiu coś dla siebie..pozdrawiam.

 szukam chetnego na lodzika w dowolnym wieku  SZUKAM CHETNEGO NA LODZIKA W DOWOLNYM WIEKU
(2017-09-23 18:06) - ID: 371606
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
3
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA FACETA

spotkam sie z panem w dowolnym wieku co mi obciagnie mam obfitw wytryski penis 17cm zapraszam

 zaplace 50zl za loda w gumce  ZAPLACE 50ZL ZA LODA W GUMCE
(2017-09-23 18:00) - ID: 371605
Mazowieckie - WARSZAWA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

zaplace 50zl pani ktora mi obciagnie w gumce

 super ruchanie i lizanie cipki z puszysta  SUPER RUCHANIE I LIZANIE CIPKI Z PUSZYSTA
(2017-09-23 17:57) - ID: 371604
Mazowieckie - WARSZAWA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

czy w warszawie wogole nie ma puszystych kobiet nie wiem co sie dzieje proponuje super doznania kazdej pani ktora do mnie napisze potrafie dac kobiecie prawdziwa rozkosz zapraszam nie zawiode

 Atrakcyjnej i konkretnej na dzis  ATRAKCYJNEJ I KONKRETNEJ NA DZIS
(2017-09-23 17:51) - ID: 371603
Wielkopolskie - POZNAŃ
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

wyskoi 37 letni brunet na poziomie delegacji w Poznaniu i nie mający ochoty na grzeczne spędzenie tej sobotniej nocy poszukuje kobiecety która zapewni niezapomniane atrakcje w zamian za adekwatne wynagrodzenie. Więcej szczegółow mailowo

 Fetyszysta;)  FETYSZYSTA;)
(2017-09-23 16:29) - ID: 371602
Mazowieckie - WARSZAWA I NIE TYLKO;)
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Witam drogie Panie,jestem inteligentnym,zadbanym i wykształconym cztredziestolatkiem,dojrzałym emocjonalnie,spełniony zawodowo ,mam swoje pasje,które rozwijam,a jednak wciąż jest jakas tęsknota ,niespełnienie,pragnienie...jeżeli masz podobnie,zapraszam do kontaktu ,może wspólnie uda nam sie "osiągnąć" wiecej ...;) Intelekt i higiena to warunki niezbędne;;)Na koniec troszkę "tematycznie"....;)uwielbiam bliskość ponieważ jestem ZDROWYM facetem ,przeciwieństwiem wszechobecnego kryzysu męskości ,jestem fetyszystą bielizny ,ponczoch ,kobiecego biustu,sutków (zwłaszcza wrażliwych ),uwielbiam pieścić kobietę oralnie ,ręka ,do granicy "wytrzymałości";)i dalej zresztą też.... nic mnie tak nie podnieca,nie kręci jak KOBIECY ORGAZM ( widok rozkoszy na twarzy w oczach) i że tak pozwolę sobie napisac ODGŁOS TEJ ROZKOSZY... jeżeli masz podobne pragnienia i preferencję odważ sie prosze odezwac ,czekam z niecierpliwością ...Ps,Twój wiek i stan cywilny nie ma większego znaczenia,pozdrawiam.

 Namietnie i intensywnie.  NAMIETNIE I INTENSYWNIE.
(2017-09-23 14:19) - ID: 371601
Mazowieckie - WARSZAWA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Sroda, pozne godziny wieczorne. Spotkanie nachetniej do rana. Hotel lub u Ciebie.

Naturalnie, wesolo, bez udawania. Licze jednak na mocne doznania oralne i analne.

Proponuje 1000 dla Ciebie a jesli chcesz wiecej to po prostu mnie przekonaj.
Zapraszam do kontaktu.


<<< Pierwsza<< PoprzedniaStrona: 2 / 100Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: 1[2]34567891011121314151617181920

katalog stron randki internetowe oprogramowanie sklepu internetowego darmowe toplisty amatorki darmowe aliasy
katalog stron i sklepów internetowych darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum
rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama


za treść ogłoszeń serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialności