Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !






Ogłoszenia Towarzyskie - FACET DLA FACETA, PAN SZUKA PANA


pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

400  osób na stronie   379 473 ogłoszeń w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 



 ULEGLY CROSSDRESS POZNA PANA  ULEGLY CROSSDRESS POZNA PANA
ID: 376368
Cala Polska - BYDGOSZCZ
do anonsu dostępny jest: NUMER GADU-GADU - wyświetl
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

MILY UCZCIWY UCZUCIOWY KONKRETNY CALKOWICIE ULEGLY (UWIELBIAM PRZEBIERAC SIE W DAMSKIE CIUSZKI )CZUJE SIE KOBIETA L 56 ,PRAGNE POZNAC KOCHANKA DO DLUZSZEJ ZNAJOMOSCI Z LOKUM WIEK OD L 50 WZWYZ AKTYWA W SEKSIE LUBIE WSZYSTKO ,WIECEJ NAPISZE W MEILU


 ustnie poznam  USTNIE POZNAM
ID: 376360
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
2
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

nazywam się Kuba, 29l, normalny, dyskretny, sympatyczny w związku z kobietą i... zupełnie zielony w kontaktach mm. Już od dłuższego czasu chodzi mi po głowie spróbowanie z facetem, głownie oral. Mam na tym punkcie lekkiego bzika. Do tego stopnia, że coraz częściej wyobrażam sobie jak obciągam facetowi. Taka wizja bardzo mnie kręci i myślę, że już czas najwyższy zrealizować tą fantazję, stąd ogłoszenie. Nie wiem jak to się potoczy wszystko i jestem otwarty na wszelkie propozycje, ale to właśnie coś czego chciałbym spórbować. Czy ktos bylby zainteresowany takim spotkaniem? Jeśli się nam spodoba, chętnie spotykałbym się i obciągał na stałe, i jak już wspomniałem, może zdecydował się na inne rzeczy.
Pozdrawiam serdecznie!

 szukam lachociaga  SZUKAM LACHOCIAGA
ID: 376321
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
2
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

szukam pana ktory bedzie mi co jakis czas robil loda moge zasponsorowac posiam tez lokum wiek bez znaczenia penisa mam 17cm obfite wytryski

 Poznam  POZNAM
ID: 376318
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
3
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Szukam podobnego kolegi chcącego wspólnie poznać mm, 55latek, żonaty

 super lodziarza nawet dzis  SUPER LODZIARZA NAWET DZIS
ID: 376188
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

szukam faceta ktory lubi smak spermy poniewarz mam obfite wytryski zapraszam chetnych w dowolnym wieku

 Obsłuże dojrzałego...obdażonego...  OBSŁUŻE DOJRZAŁEGO...OBDAŻONEGO...
ID: 376115
Mazowieckie - DOJADE JEŚLI TRZEBA
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Witam jestem 40 latkiem który obsłuży zdecydowanego faceta któremu sprawia to przyjemność a zona go pod tym względem zaniedbuje.
Może Pan siedziec w fotelu, na kanapie albo rozłozycz sie wygodnie na duzym łóżku a ja będę zajmować sie Pana kutasem/fiutem, bawić się jak tylko Pan zechce, lub wg własnej inwencji i pomysłów ktorych mam duzo. Szukam dojrzałego pana 50+, najlepiej zonatego, kulturalnego, zadbanego. Mile widziany napiwek, nie z checi zysku ale dla podkrecenia atmosfery.
Szukam najlepiej jednego na stałe. Przy stalej znajomosci w pozniejszym czasie mozliwe spotkania w plenerze (aucie) lub Pana biurze...Proszę tylko o zdecydowane odpowiedzi.
Moze jezdzi Pan na ryby i tam potrzebuje Pan relaksu...?


 poznam pana  POZNAM PANA
ID: 376111
Anglia - OKOLICE BIRMINGHAM
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Cześć. 26 letni, niedoświadczony w kontaktach mm, chętnie pozna wyrozumiałego, zadbanego, kulturalnego faceta, ceniącego sobie dyskrecje, zdrowie i higienę. Może być także trans. Istotnym faktem jest brak lokum ani nie mam auta, w związku z czym zapraszam mobilne osoby, mające ochotę na zabawę w aucie, gdzieś w plenerze do kontaktu.


 Oral  ORAL
ID: 376109
Mazowieckie - PIASECZNO
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

SZukam kolegi w wieku 35-50 lat z Piaseczna i okolic, któremu mógłbym regularnie obciagac.

 MŁODY CHŁOPAK DO SEKSU ORALNEGO  MŁODY CHŁOPAK DO SEKSU ORALNEGO
ID: 376061
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
2
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Czy poznam tutaj normalnego, sympatycznego faceta w celu miłego spotkania erotycznego. Chciałbym w końcu poczuć pierwszego penisa w ustach. Jestem 20 latkiem, ładny chłopak o krągłym dziewiczym tyłeczku, dziewczęca uroda, ładna buzia, zaokrąglone kształty, ładna pupa.
Interesuje mnie tylko seks oralny, który z przyjemnością wykonam do końca z wytryskiem tam gdzie lubisz. Odpowiadając mi proszę opisz siebie w kilku zdaniach i kiedy chciałbyś się spotkać. Nie mam doświadczenia, ale pełno we mnie zapału i ochoty. Lubię oral i obciąganie niezwykle mnie podnieca :)
Ogłoszenie jest poważne i o takie odpowiedzi proszę. Anons jest skierowany tylko do Panów z miejscem do spotkania.

 czy ktos mi obciagnie  CZY KTOS MI OBCIAGNIE
ID: 376053
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
2
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

jestem hetero ale slyszalem ze najlepiej obciagaja faceci chce sprobowac penisa mam 17cm obfite wytryski to lakomy kasek dla tych co lubia sperme moge wyslac fotki zapraszam chetnych panow w dowolnym wieku ja mam 40 lat


<<< Pierwsza<< PoprzedniaStrona: 4 / 100Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: 123[4]567891011121314151617181920

katalog stron randki internetowe oprogramowanie sklepu internetowego darmowe toplisty amatorki darmowe aliasy
katalog stron i sklepów internetowych darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum
rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama


za treść ogłoszeń serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialności