Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !






Ogłoszenia Towarzyskie - MATRYMONIALNE PAN, PAN SZUKA ŻONY


pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

338  osób na stronie   385 961 ogłoszeń w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 



 Może Ciebie szukam?  MOŻE CIEBIE SZUKAM?
ID: 349289
Dolnośląskie - WROCŁAW
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Kulturalny, zadbany 40-latek poszukuje w celu dłuższej znajomości i przyjaźni, sympatycznej, zadbanej pani od 50 roku życia wzwyż. Jeśli masz ochotę na taką znajomość - pisz śmiało, odpowiem na każdy mail. Co więcej o mnie - pracujący, z wyższym wykształceniem, niepalący, niebieskooki blondyn, 180/86. Obecnie samotny.
Pozdrawiam

 odwazny dla odwaznej  ODWAZNY DLA ODWAZNEJ
ID: 348789
Wielkopolskie - POZNAŃ
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Witam jestem 30 latkiem z Poznania singiel mieszkający sam, z stałą pracą i mobilny. Chciałbym poznać Kobietę zaprzyjaźnić się a może uda się stworzyć stały związek. Kobieta by była odważna w sferze erotycznej lubiła różne zabawy i była chętna na nowe rzeczy. Zapraszam

 SZUKAM ANALNEJ PAŃI ZIELONA GÓRA ZA DARMO  SZUKAM ANALNEJ PAŃI ZIELONA GÓRA ZA DARMO
ID: 348411
Lubuskie - ZIELONA GÓRA
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

x MIŁA JA KOCHAM SEX ANALNX Słuze Prosze Tylko o BARDZO POWAZNE TELEFONY OD PAŃi Uprzejmie Miłe Panie Prosze Czytaj UWAZNIE TYLKO I Wyłacznie DLA ZDECYDOWANEJ ANALNEJ WYUZDANEJ I WYOPSZCZONEJ PANI Prosze Jezeli chcesz na karty doładowania NIE DZWON (Ty do maxymalnie 58 lat Mila zadbana) prosze dzwon nawet 1 2 wnocy O D Razu bezposrednio na mojcałodobowy telefon JAKI PODAŁEM W ODPOWIEDNIEJ RUBRYCE ZGODNIE Z ODPOWIADAJACEJ RUBRYCE jezeli nie lubisz sexu analnego prosze nie dzwon ogloszenie jaknajbardziej AKTUALNE pamietaj i przepraszam ja nie sponsoruje tylko zielona góra lub bardzo bardzo bliskie okolice zielonej gory miła zapros do siebie prosze musisz miec swoje lokum lub ewentualnie hotel ale musisz go oplacica moja ogromna prosba jak siespotkamy bardzo ale to bardzo prosze cie o to aBXS MOGLUBRAC dla mnie BARDZO KRUCIUSIEŃKA ELASTYCZNA NP Z LATEXU OPLATAJACE TWOJE UDA Mińi Spódńiczke Rajstopki Szpilki lub kozaczki UWIELBIAM TO szukam i spotkam sie z cholernia napalona niewyzytaANALNA DEMOŃICA SEXU ANALNEGO JA za slowa swoje przepraszam ale pragne sie z Toba rznacRuchac doslownie do upadłego peagne takjakw najprawdziwszym FiLMIE KATEGORII XXXXXXXXX PORNO ogłoszenie swoje kieruje tylko do takich pańi ktura pragńie miec niesamowicie DLUUUUUGO MIEC LIZANA SWOJA CIPKE I TYŁECZEK Mińimum 1 godzine ale to NON STOP teraz informacja dlapań z daleka jaknajbardziej TAK ale Pamietaj i zadzwon ale tylko wtedy gdY masz swoje auto i lokum i Nawet teraz godzina nie wazna i moglabys pomnie przyjechac Lub POMUC Mi w Dojezdzie Tam Do Ciebie Jezeli Miła ZDRADZA Cie chłopak maz A I NIECHCE TEGO Z TOBA Masz Swoje Auto ZADZWON JAKNAJSZYBCIEJ A NAPRAWDE NIE POZAŁUJESZ Prosze J ak Zadzwonisz Nie Rozłanczaj Sie (Musze Miła Usłyszeć Twój Głos Bo DZIS Takich WARYJATÓW Co Podaja Sie Za DZIEWCZYNE NIE BRAKUJE I tylko wtedy Prosze zadzwon DzWoń Smiało ODBIORE ZAWSZE I TYLKO JA I jezeli nie masz miła auta i lokum i bedziesz z daleka prosze cie nie dzwon bo nie jestem mobilny i niemam jaki za coprzyjechac OBIECUJE CI ZENAPRAWDE TAK CIE ZERZNE ZE NIE BEDZIESZ CHCIALA ABYM PRZESTAŁ PSZEKONASZ SIE Mile widziana[e] takze chojne zamozne panie bogatsze jestem w Trudnej sytuacji Dlatego jesli mozesz bardzocie prosze POMUZ MI DZIEKUJE Ja Bardzo miły bezdzietny 41 lat kawaler nie pije nie pale czas mam NON STOP Higiena Osobista Zadbany chlopacy bardzo prosze WSTEP KATEGORYCZNIE Z A B R O Ń I O N Y prosze cie nie dzwon nie pisz i prosze USZANUJ MNIE i to o co cie poprosiłem a JA TO NIE gej trans itp Miła z utesknieniem Czekam na Twój ANLLNY TELEFON MASZ MOJE SŁOWO IZ BEDZIE TO NAJPRAWDZIWSZA A N A L N A JAZDA BEZ TRZYMANKI

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź


 Zwiazek/Malzenstwo  ZWIAZEK/MALZENSTWO
ID: 347586
Cala Polska - OBOJETNE
odpowiedzi
5
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Zamozny lekarz,elegancki, przystojny, po 40-stce szuka mloda, atrakcyjna, wyuzdana kobiete z ladnym biustem. Zapewnie Tobie luksusowe zycie.

 Poznam kobiete   POZNAM KOBIETE
ID: 347017
Mazowieckie - WARSZAWA
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Mam 38l niebieskie oczy 176cm wzrostu szukam kobiety do zwiazku lubiaca nagość sex . Lubie pieścic kobiece stópki jesli lubisz mini i szpilki to masz mnie u swych stópek. Nie jestem kasiasty ale maze o atrakcyjnej kobiecie :-) pozdrawiam piekne panie całuje stópki :-*


 Szukam Znudzonej Związkiem  SZUKAM ZNUDZONEJ ZWIĄZKIEM
ID: 346922
Mazowieckie - WARSZAWA
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Witam szukam kobiet znudzonych swoimi związkami chcących przeżyć przygodę(randkę) po spotkaniu zobaczymy co dalej:) Nie ważne ile masz lat i jak wyglądasz liczy się charakter dyskrecja i dobra zabawa Pozdrawaim

 Ponawiam :)  PONAWIAM :)
ID: 346903
Cala Polska - POLSKA, SWIAT
odpowiedzi
7
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Ponawiam swój anons bo wcześniej nie udało mi się nikogo znaleźć.

Witam Panie czytajace ten anonsik. Bedzie bardzo krotki a tresciwy. A mianowicie szukam kobiety po przejsciach ktora chce byc szczesliwa i byc traktowana jak ksiezniczka. Jezeli jest ktos zainteresowany prosze o kontakt.

Facet po przejsciach z zamknieta przeszloscia.


 Stały związek Niemcy  STAŁY ZWIĄZEK NIEMCY
ID: 346601
Niemcy - HANNOVER
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Witam. Szukam partnerki wiek od....do 40 lat,szczupłej. Która myśli poważnie o związku i zamieszkaniu w Niemczech. Ja po 40...,184/90. pozdrawiam Tomek

 MŁODSZY DLA DOJRZALEJ PANI  MŁODSZY DLA DOJRZALEJ PANI
ID: 346584
Cala Polska - CALA POLSKA
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Witam. Mam 32 lata z przyjemnoscia poznam pania po 50tce nawet okolo 60 lat maks do 65. Taka pania ktora sie czuje atrakcyjna (nie wymagam atrakcyjnej kobiety ale pani nie moze byc zbyt puszysta). Pani ktora moze nie tyle powiem co lubi mlodszych panow ale co by chciala sprobowac jak to jest z mlodszym panem. Pani ktora nie zapomniala co to jest seks a brakuje jej tego czasami bo ja nie jestem wymagajacy zeby non stop spedzac czas w lozku. Scenariusz jest taki poznajemy sie i po jakims czasie zapraszasz mnie do siebie na kilka dni a jak bedzie milo to nie wykluczam stalej przyjazni lub chetnie zwiazku. Szczerze to chetnie zwiazalbym sie z duza starsza pania. Jestem osoba powazna normalna i moje ogloszenie jest prawdziwe. Szukam tylko jednej pani wiec zapraszam do korespondencji.

 samotny  SAMOTNY
ID: 346368
Mazowieckie - PŁN. MAZOWSZE
kategoria towarzyska: MATRYMONIALNE PAN

Witam. Szukam fajnej kobietki do stałego związku. Ja 34 lata uczuciowy romantyk bez nałogów i bez zobowiązań wobec innych. Jestem człowiekiem prostym, bez jakichś wygórowanych wymagań pragnącym poczuć czasem bliskość drugiej osoby. Do ewentualnej odpowiedzi proszę o zamieszczenie krótkiego chociaż opisu , podanie miejsca zamieszkania i oczywiście zdjęcie mile widziane. Pozdrawiam


<<< Pierwsza<< PoprzedniaStrona: 10 / 100Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: 123456789[10]11121314151617181920

katalog stron randki internetowe oprogramowanie sklepu internetowego darmowe toplisty amatorki darmowe aliasy
katalog stron i sklepów internetowych darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum
rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama


za treść ogłoszeń serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialności