wyświetlaj tu swoją reklamę za darmo oraz promuj się w katalogu

Ogłoszenia Towarzyskie
 Przyjazn  PRZYJAZN
ID: 352099
Mazowieckie - MINSK MAZOWIECKI
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Witam kietuje moje ogl do pana ktory lubi kobiece jraglisci i duzy biust oraz szuka dyskretnego ukladu ja 26 lat normalna zadbana fajna konkretna za taki uklad oczekuje 2tys reszta w prywatnej korespondencji pan tylko pi 40ce innym dziekuje

 miłą panią poszukuje  MIŁĄ PANIĄ POSZUKUJE
ID: 352098
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
10
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Poszukuje miła i dyskretną panią która ma problemy i potrzebuje pomocy finansowej. Interesuje mnie coś w rodzaju przyjacielskiej znajomości bez wnikania w życie prywatne. Szczegóły ustalimy w prywatnej korespondencji

 Szukam Pani do której mogę przyjechać  SZUKAM PANI DO KTÓREJ MOGĘ PRZYJECHAĆ
ID: 352097
Podkarpackie - RZESZÓW
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Witam interesują mnie spotkania ze starszą kobietą mogę dojechać oczywiście spotkania są dla przyjemności a nie dla korzyści materialnych, Więcej informacji telefonicznie lub e-mail mam 178cm 72 kg wagi.

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź

 UWAGA 352085 OSZUST!!!  UWAGA 352085 OSZUST!!!
ID: 352096
Mazowieckie - WSZYSTKIE
odpowiedzi
2
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

UWAGA DZIEWCZYNY!!!
Facet z anons o id 352085 pt POMOC FINANSOWA, to OSZUST.
Grasuje na tym portalu od najmniej półtora roku.
Ma SPRAWY W SĄDZIE O GROŹBY KARALNE! JEST NIEBEZPIECZNY!
Wyludza fotki z twarzą, żeby następnie straszyć i szantażować dziewczyny.
Nie muszę chyba mówić, że żadnych piemiędzy nie zobaczycie, a potrafi jeszcze OKRAŚĆ I WYCIAGAC PD DZIEWCZYN PIENIĄDZE.
Poza tym oblesny typ, który nie wie co to higiena.
BŁAGAM, nie odpowiadajcie mu.
Co chwila wrzuca nowe ogłoszenia o pomocy 3-4 tyś m-cznie, ew o pracy z układem, o tym, że mu się nie układa z żona. Jego anonse zawsze są krótkie.
Jeśli którąś z Was miała z nim do czynienia, proszę o kontakt!!!

 Facet 40 lat szuka   FACET 40 LAT SZUKA
ID: 352095
Niemcy - DUISBURG
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Przystojny w delegacji szuka Pani albo dwóch kobiet

 Szukam sponsorki Krosno  SZUKAM SPONSORKI KROSNO
ID: 352094
Podkarpackie - KROSNO
do anonsu dostępny jest: NUMER GADU-GADU - wyświetl
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

O mnie:
Cześć, mam na imię Sylwester mam 21 lat, jestem blondynem o zielonych oczach i wysportowanej sylwetce. Uwielbiam podróżować i aktywnie spędzać wolny czas. Jestem pracowitym, kulturalnym i dyskretnym chłopakiem. Nie lubię się rozpisywać więc jeśli tylko chcesz wiedzieć więcej, napisz na E-mail a podam swój numer telefonu :)
Kogo szukam i co oferuję:
Szukam sponsorki która wspomoże Mnie finansowo gdyż jestem w trudnej sytuacji finansowej a chciałbym się rozwijać w sporcie do czego są potrzebne pieniążki na dietę i suplementy by osiągać lepsze wyniki. W zamian za sponsorowanie zrobię wszystko począwszy od jakichkolwiek pomocy domowych (np. sprzątanie) skończywszy na zaspokajaniu Twoich potrzeb. Ps. jestem w bardzo dobrej kondycji fizycznej tak też myślę że podołam nawet najbardziej wymagającym Panią, na pewno będę dawał z siebie 100%. Pozdrawiam i całuję, Sylwester


* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt poprzez Gadu-Gadu - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź

 Oferta dla młodej,uległej i spontanicznej...  OFERTA DLA MŁODEJ,ULEGŁEJ I SPONTANICZNEJ...
ID: 352093
Świetokrzyskie - KIELCE
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Oferta skierowana do otwartej, odważnej i konkretnej niewiasty... Mam 34 lata, dominujący , męski facet.

 Zabiorę do Tropical Island i na zakupy do Berlina  ZABIORĘ DO TROPICAL ISLAND I NA ZAKUPY DO BERLINA
ID: 352092
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Zabiorę w dniach 15-18.03.2016 szczupłą kobietę do Tropical Island pod Berlinem. Gwarantuję miłą zabawę w kompleksie saun i basenów a potem zakupy w Berlinie. Zadbany kulturalny 45 latek.

 Powaznie.  POWAZNIE.
ID: 352091
Mazowieckie - WARSZAWA I OKOLICE
odpowiedzi
18
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Szukamy powaznego Pana ktory ma ochote spedzic fajnie czas z dwoma przyjaciolkami.Jesli jestes bajkopisarzem nie odpisuj.Tylko konkretnie.Reszta w prywatnej wiadomosci

 Powaznie  POWAZNIE
ID: 352090
Mazowieckie - WARSZAWA I OKOLICE
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Czy sa tu powazne osoby?szukamy mezczyzne ktory jest powazny o powaznie potraktuje ten anons.Dwie przyjaciolki chcace fajnie spedzic wieczor szukaja fajnego i konkretnego mezczyzne.

 pilna potrzeba  PILNA POTRZEBA
ID: 352089
Śląskie - SLĄSK
odpowiedzi
5
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Mieszkanka sląska 35lat szuka pana do stalych spotkan powiem szczerze mam problemy finansowe i szukam tym sposobem kogos kto móglby mi pomóc jestem uczciwa i szukam na wylacznosc jednego pana który wsparlby mnie w ten sposób jestem fajna wesola (mam wszystkie zeby) ;) inteligentna szukam kogos kto umialby to docenic jestem bardzo dyskretna i tego oczekuje gdyz nie zamierzam burzyc sobie dotychczasowego zycia szukam przyjaciela który bedzie anonimowy nie obchodzi mnie co robisz czym sie zajmujesz te info są zbedne chcialabym sie spotkac kilka razy w miesiącu za jedno chcialabym 500 a gdyby byly dalsze to mysle ze jakos sie dogadamy nie chce byc pazerna i daleko mi do tego ale mysle ze 5 spotkan w miesiącu ;) pozdrawiam i czekam tylko powazne oferty


 Sex spotkania  SEX SPOTKANIA
ID: 352088
Śląskie - RUDA ŚLĄSKA
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
odpowiedzi
2
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: MATRYMONIALNE PAN

Witam Panie zainteresowane sex spotkaniami w hotelu jestem 35 latkiem i oferuje sponsoring proszę o oferty na email dodzwonić z podanego numeru

 dyskretny układ dla niej  DYSKRETNY UKŁAD DLA NIEJ
ID: 352087
Mazowieckie - OSTROŁĘKA
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Szukam kobiety do dyskretnego układu opartym na zaufaniu ,dobrym szalonym seksie , bez wnikania w życie prywatne....31 letni podobno atrakcyjny brunet normalny z poczuciem humoru .
ps. oczywiście spotkania sponsorowane z mojej strony ,więcej info w korespondencji e-mail

 dyskretnie fajną  DYSKRETNIE FAJNĄ
ID: 352086
Mazowieckie - MIŃSK MAZOWIECKI
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Witam, poznam panią/dziewczynę do dyskretnych spotkań. Sam sex oralny. Szczegóły na maila. Ja po 30, poważny, szczupły i miły facet. Pozdrawiam

 pomoc finansowa  POMOC FINANSOWA
ID: 352085
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
3
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Nie będę się rozpisywać wszystko w prywatnej korespondencji. 4 tys dla atrakcyjnej


<<< Pierwsza<< PoprzedniaStrona: 61 / 200Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: [61]62636465666768697071727374757677787980

katalog stron randki internetowe oprogramowanie sklepu internetowego darmowe toplisty amatorki darmowe aliasy
katalog stron i sklepów internetowych darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum
rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama