Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !






Ogłoszenia Towarzyskie - SPONSOR DLA FACETA, ZASPONSORUJĘ PANA


pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

542  osób na stronie   384 673 ogłoszeń w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 



 Pieniążki dla nastolatka  PIENIĄŻKI DLA NASTOLATKA
ID: 284447
Wielkopolskie - POZNAŃ I OKOLICE
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA FACETA

Dam zarobić nastolatkowi, blondynkowi niewysokiemu i szczupłemu
(najlepiej o dziewczęcej urodzie) informaja widoczna po zalogowaniu

 Młody, inteligentny, przystojny   MŁODY, INTELIGENTNY, PRZYSTOJNY
ID: 284441
Cala Polska - WARSZAWA
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA FACETA

Witam wszystkich Panów.
Żeby nie było banalne i do tego jasne i klarowne napiszę tak.
Szukam mężczyzny/sponsora na stały układ/związek.
Jestem inteligentnym, zadbanym i przystojnym chłopakiem.
Pełno tutaj pół-mózgów nic sobą nie reprezentujących.
Jeśli chciałbyś się związać z chłopakiem, który ma coś do powiedzenia,
rozmawiać na różne tematy, który coś sobą reprezentuje!? Pisz śmiało.
Nie będę ukrywał, że zależy mi na zamożnym mężczyźnie.
Jestem nauczony życia w luksusie, natomiast pech chciał, że to co miałem to straciłem. A Dlaczego!? bo byłem głupi, naiwny i ufałem.

Wiem, że to ogłoszenie brzmi dość absurdalnie i sam nie chętnie je piszę ale tak wyszło.
Proszę o naprawdę zdecydowane odpowiedzi.
Na pewno nic nie stracisz, możesz jedynie zyskać.
Napisz umówimy się na kawę i zobaczymy co z tego wyniknie.

Pozdrawiam

 Szukam ogiera na stały układ  SZUKAM OGIERA NA STAŁY UKŁAD
ID: 283888
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
3
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA FACETA

Szukam meskiego, aktywnego faceta na staly sponsorowany uklad, do 30 lat.
Mam lokal. Zapewniam dyskrecję i miłe towarzystwo :-)


 Szukam Pani  SZUKAM PANI
ID: 283436
Łódzkie - LODZ
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA FACETA

Jezeli jestes znudzona, chcesz pogadac to napisz. Tylko Panie.

 młodziaka poznam  MŁODZIAKA POZNAM
ID: 283195
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
2
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA FACETA

mam ochotę na spotkanie z uroczym nastolenim ogierem. obciaganie i ja pasyw analny. sponosruje. foto na priv

 Wynajmę kobiece stopy  WYNAJMĘ KOBIECE STOPY
ID: 282817
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
2
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA FACETA

Dobrze zapłacę za wynajem kobiecych stópek. Najchętniej w ten weekend. Anons aktualny i realny

 FETISH  FETISH
ID: 282617
Małopolskie - TARNÓW
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA FACETA

Poznam i zasponsoruję męskiego faceta, który nosi szt. szczękę [to warunek!!!]
Ja przystojny, zadbany, często w garniturze [36/178/70].


 szukam sponsorki,sponsorów  SZUKAM SPONSORKI,SPONSORÓW
ID: 282453
Zachodnio-Pomorskie - KOSZALIN
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA FACETA

hej,mam 23lata...jestem z okolic koszalina...szukam sponsorek,sponosrów,pary sponsorujace...niemam lokum...mozliwy staly uklad..zmiana miejsca zamieszkania....moze byc w zamian za prace...mozemy sie dogadac...chcesz sie dowiedziec wiecej napisz na maila informaja widoczna po zalogowaniu,pomozmy sobie dogadamy sie co i jak....postaram sie stanac na wysokosci zadania....pomozemy sobie nawzajem...pozdrawiam...:)

 początkujący   POCZĄTKUJĄCY
ID: 282291
Cala Polska - WROCŁAW
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA FACETA

Miły zadbany dyskretny 44 latek dla panów aktywnych po 50 . Lubie damskie ciuszki . Jestem uniwersalny.

 fajny  FAJNY
ID: 282113
Śląskie - CZĘSTOCHOWA
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA FACETA

cześć , fajny brunet 175/78/28l mega wyluzowany, do wszystkiego ,między innymi kradne konie , poszukuje wspolnika wspolniczkę ;p ciemna karncja , zgrabne cciałko , uwielbiam seks na futrzanych narzutach i wszysstko co miłe i fajne. :)



<<< Pierwsza<< PoprzedniaStrona: 20 / 64Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: 12345678910111213141516171819[20]

katalog stron randki internetowe oprogramowanie sklepu internetowego darmowe toplisty amatorki darmowe aliasy
katalog stron i sklepów internetowych darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum
rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama


za treść ogłoszeń serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialności