Og這szenia Towarzyskie - Mazowieckie - Warszawa, Ostro喚ka, P這ck, Radom, Siedlce


pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

213  os鏏 na stronie   368431 og這sze w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 



200 OSTATNIO DODANYCH OGΜSZE TOWARZYSKICH ZE ZDJ犴IEM
(wi璚ej anons闚 znajdziesz w poszczeg鏊nych kategoriach - z馧te menu u g鏎y strony)
 masa瞠 dla ka盥ego  MASA浩 DLA KA浴EGO
ID: 367151
Mazowieckie - WARSZAWA I OKOLICE
odpowiedzi
8
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANI

Chcesz odpocz寞 od zgie趾u codziennoci to zapraszam na profesjonalne masa瞠, kt鏎e pozwol si Tobie zrelaksowa.

 ROMANS Z DOJRZAΧM  ROMANS Z DOJRZAΧM
ID: 367150
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
2
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANI

Witam. To jest propozycja dla Ciebie jeli: jeste dojrza造m, hojnym m篹czyzn z klas- ch皻nie 45-60 i szukasz kobiecej, dyskretnej przyjaci馧ki na spotkania w wiadomym celu.
Hi. Im looking for a mature, generous man- 45-60 looking for a discreet friendship.



 dzi   DZI
ID: 367146
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
16
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANI

Chetnie si spotkam z realnym facetem... Miejsce po twojej stronie. Mam 23l 55kg, blondynka. Normalna dziewczyna w potrzebie $ 😊

 Zasponsoruj m這d  ZASPONSORUJ MΜD
ID: 367145
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
2
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

40 latek z Warszawy szuka dziewczyny, do 25 lat, do spotka sponsorowanych. Lubi szczup貫 dziewczyny z ma造m ty貫czkiem w typie normalnej, fajnej laski w leginsach i t-shircie, z d逝gimi w這sami. Lokum do spotka mam, wi璚 znajdzie si i Prosecco do wypicia i przyjemna atmosfera. Jestem mi造m facetem na poziomie. Warszawa.

 Sta造 uk豉d  STAΧ UKxD
ID: 367137
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
11
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Poszukuj kobiety 40+ do sta貫go uk豉du. Ja - 33 lata, inteligentny, wysportowany. Potrzebuj odskoczni w p璠z鉍ym wiecie. Ogloszenie jak najbardziej realne. Zapewniam odpowiednie warunki dla odpowiedniej kobiety. Pozdrawiam.

 znowu  ZNOWU
ID: 367136
Mazowieckie - ...
odpowiedzi
3
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Wszystkim sie gdzies spieszy.. spotkanie tu i teraz.. szybciej niz natychmiast.. a ja pewnie przedpotopowy jestem gdyz lubie przynajmniej nieco poznac osobe z ktora ide do lozka - zdecydowanie przyjemniej wtedy w nim czas spedzam.. zreszta czas poza lozkiem tez moze byc wtedy przyjemny.. znajda sie tu Panie myslace podobnie?
Prezent przewidziany w wysokosci ktora Cie usatysfakcjonuje :)

 Inna ni wszystkie  INNA NI WSZYSTKIE
ID: 367120
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
16
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANI

Nie wiem czy jestem we w豉ciwym miejscu. Nie wiem czy to tu powinnam szuka ...ale wiem ze jezeli nie spr鏏uje nie dowiem sie jaki bedzue rezultat. Ciezko ale.... zaryzykuje :) Jestem 35 letnia kobieta,174cm wzrostu d逝gow這sa kobieca blondynka ,podobno bardzo atrakcyjna ale tez skromna wiec nie bede pia豉 pean闚 ku czci mych walor闚 fizycznych bo nie o to chodzi. 砰cie napisa這 taki scenariusz ze jestem od dosy dawna w bardzo trudnej a wr璚z podbramkowej sytuacji i moja obecno tu jest pr鏏,prosba o pomoc. Pierwszy raz daje takie og這szenie i tak naprawd pierwszy raz g這no prosze o pomocna m瘰ka d這. Chcia豉bym pozna tu rozs鉅nego i dobrego m篹czyzn kt鏎y wype軟i pustk i pozwoli mi wyjs na prosta finansowo i 篡ciowo. Nie szukam jakiej jednorazowej sponsorowanej przygody erotycznej wiec jezeli ciebie tylko to interesuje to prosze szanujmy swoj czas i nie pisz do mnie z takimi propozycjami. Pragn aby odnalaz mnie m篹czyzna na poziomie i z klasa bo sama siebie rowniez tak postrzegam i abymy mogli da sobie wzajemnie ciep這, rado i ta iskr ktorej tak cz瘰to brakuje. ...


 Szukam na sta貫 starszej 45+  SZUKAM NA STAΒ STARSZEJ 45+
ID: 367119
Mazowieckie - RASZYN
odpowiedzi
1
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Szukam przyjaci馧ki do bardzo bliskiej znajomoci.
Ja mam 42 lata, mile widziana kobieta o normalnej budowie cia豉 w wieku 45+.
Na pewno zyskasz na tej znajomoci ;)
Raszyn Pruszk闚 Piaseczno.

 Kobieta z temperamentem  KOBIETA Z TEMPERAMENTEM
ID: 367118
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
11
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANI

Kobieta z temperamentem poszukuje zadbanego,kulturalnego i na poziomie Pana po 40tce do mi貫j znajomoci sponsorowanej przyjacielsko-erotycznej na d逝瞠j:)Co o mnie 38/161/54 atrakcyjna,zadbana,sympatyczna,wykszta販ona i dyskretna :)Czekam na powa積e odpowiedzi od konkretnego m篹czyzny:)Prosz napisz kilka s堯w o sobie:)

 Dluzsza relacja  DLUZSZA RELACJA
ID: 367117
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
2
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Poznam zadban Pani do lat 33 zainteresowan stworzeniem d逝zszej relacji z sympatycznym i inteligentnym m瞛czyzn lat 50.Zapraszam juz dzis na dobra kolacj.


<<< Pierwsza<< PoprzedniaStrona: 12 / 100Nast瘼na >>Ostatnia >>>

Przejd do: 1234567891011[12]1314151617181920

katalog stron randki internetowe oprogramowanie sklepu internetowego darmowe toplisty amatorki darmowe aliasy
katalog stron i sklep闚 internetowych darmowe fora dyskusyjne bez limit闚 - za堯 darmowe forum
rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usu dane z systemu

reklama