Serwis zawiera materia造 erotyczne przeznaczone dla os鏏 pe軟oletnich !!!
Jeli nie uko鎍zy貫 18 lat, musisz opuci stron !






Og這szenia Towarzyskie - Mazowieckie - Warszawa, Ostro喚ka, P這ck, Radom, Siedlce


pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

337  os鏏 na stronie   385965 og這sze w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 



200 OSTATNIO DODANYCH OGΜSZE TOWARZYSKICH ZE ZDJ犴IEM
(wi璚ej anons闚 znajdziesz w poszczeg鏊nych kategoriach - z馧te menu u g鏎y strony)
 Normalnej, sympatycznej  NORMALNEJ, SYMPATYCZNEJ
ID: 381897
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
1
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Szukam normalnej, niezmanierowanej, nie pokrytej ton tapety dziewczyny/kobiety, na luny uk豉d oralno-finansowy w mi貫j, kumpelskiej atmosferze.

Ja 34 lata, z pouk豉danym 篡ciem, normalny facet z normaln prac. Na spotkania zapraszam do mnie, z uwagi na to, 瞠 poruszam si na w霩ku. Myl, 瞠 mi這 by這by si spotka raz w tygodniu, oczywicie na ile pozwala豚y wolny czas.

Oczywistym jest dla mnie, 瞠 za chwil oralnej przyjemnoci nie dam 1000 z, wi璚 osobom z takimi oczekiwaniami z g鏎y podzi瘯uj za kontakt. Jestem realny i takiej te niewiasty poszukuj. Serdecznie zapraszam do kontaktu zainteresowane panie.

Pozdrawiam, Tomek.

 Szukam Jednej  SZUKAM JEDNEJ
ID: 381895
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
1
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Witam, Pawe 49 lat, 176, szczup造 blondyn, tyg zarost, okularki, piegowaty...itd
szukam do sta貫j relacji sponsorowanej
szukam na d逝瞠j; rok. dwa lata. /by貫m w takiej relacji 4 lata/
jestem normalnym facetem i nie oczekuj udziwnie
spotkania ok 2 x w tyg po 17ej lub w weekendy
proponuj 300z/spotkanie ok godz.
Mam lokum
napisz nr tel. to porozmawiamy
mi貫go dnia

 Sponsora dla pani   SPONSORA DLA PANI
ID: 381894
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
3
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Szukam fajnej zgrabnej pani na spotkanie jutro w centrum warszawy. Mo磧iwa d逝gotrwa造 wiedzy:)
Mam 49l kulturalny I dobrze utrzymane faceta. Zapewniam, 瞠 nie po瘸逝jesz, wiem, jak wa積y jest szacunek i zrozumienie:)
Ch皻ne zapraszam do kontaktu

 Staly uklad 2000-3000  STALY UKLAD 2000-3000
ID: 381891
Mazowieckie - WARSZAWA I OKOLICE
odpowiedzi
3
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Drogie Panie,

Juz od dluzszego czasu staram sie znalezc jedna zdecydowana mila dziewczyne, ktora umilalaby mi czas w zamian za wsparcie finansowe. Niestety, wbrew pozorom nie jest tu latwo znalezc osobe konkretna i realna, ale sprobuje ponownie:
Kogo szukam?
Wiek tak naprawde dowolny, figura tez (chociaz nie jestem zwolennikiem rubensowskich ksztaltow). Wolalbym, zebys byla stanu wolnego, gdyz nie chce zadnych problemow z zazdrosnymi mezami/chlopakami itp.
O mnie?
31 lat, szczuply, wysoki, o duzym poczuciu humoru i wysokiej kulturze osobistej. Duzo pracuje i podrozuje, mam nadzieje, ze w niektorych podrozach moglabys mi towarzyszyc.
Czego oczekuje?
Nie szukam zwiazku, ale nie chce zeby nasze spotkania ograniczaly sie tylko do seksu - raczej mile spedzanie kilku wieczorow w miesiacu.

Pozdrawiam i czekam na wiadomosci od zdecydowanych Pan!

Pawel

 500 zl feminizacja  500 ZL FEMINIZACJA
ID: 381885
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
1
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: S/M - GRUPY

poszukuje na dzis w dzien do hotelu na 3 h pary gdzie Pani mnie sfeminizuje i bedzie gwalcic straponem wszystko mam 38 latek zonaty

 500 z dla dominujacej  500 Z DLA DOMINUJACEJ
ID: 381884
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
1
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: S/M - PANOWIE

poszukuje Pani dominujacej dzis w hotelu 500 z za 3 h reszta na priw ja 38 latek zonaty

 Duzy biust  DUZY BIUST
ID: 381877
Mazowieckie - WARSZAWA I OKOLICE, RADOM I OKOLICE
odpowiedzi
1
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Poznam fajn, 豉dn, dyskretn dziewczyn w wieku 18-25 lat z bistem w rozmiarze D, E lub wiekszym do dyskretnych spotka.
Mozemy w aucie lub w hotelu zalezy co ustalimy.
Chce nacieszy sie i pobawi Twoim biustem, ca這wac, jesli zechcesz mozesz mna tez si zaj寞.
Jesli chcemy moze to byc spotkanie w hotelu na d逝zej.
Lub u Ciebie.
Prosze o maile z podanym rozmiarem biustu i ew. jego zdj璚iem + propozycj gratyfikacji.


 POZNAM KULTURALNEGO PANA   POZNAM KULTURALNEGO PANA
ID: 381875
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
9
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANI

Atrakcyjna,kulturalna , drobna blondynka ok.40lat 豉dne cia趾o i piersi,pozna interesuj鉍ego Pana z poczuciem humoru,na odpowiednim poziomie do znajomoci przyjacielsko-erotycznej.
Prosz napisz co o sobie i o swoich oczekiwaniach.
pozdrawiam

 Spotkania na poziomie. 1200 - 1500  SPOTKANIA NA POZIOMIE. 1200 - 1500
ID: 381872
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
6
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Witam.
Bywam w Warszawie co tydzie, jestem dzisiaj i jutro, zatrzyma貫m si w apartamencie.
Mi這 b璠zie w tym czasie sp璠zi wiecz鏎 / noc z atrakcyjn kobiet. Nie tylko seks, ale te rozmowa, kolacja, szacunek itp. Szukam jednej kobiety do takich spotka.
Jestem m篹czyzn ponad 40 letnim, bardzo zadbanym. Interesuje mnie znajomo d逝窺za bez wnikania w prywatne 篡cie
Proponuj kolacj, szampan, wino i wynagrodzenie adekwatne do spotkania, minimum 1200 - 1500 za wiecz鏎 lub wi璚ej za noc. Lub inna forma rozliczenia Tobie odpowiadaj鉍a. Podobny uk豉d ju mia貫m. Wa積e 瞠bymy si dobrze bawili, tak bez napi璚ia, na luzie, swobodnie. Opr鏂z wygl鉅u wa積e te du瞠 poczucie humoru.Prosz o zdj璚ia, szkoda czasu na kawki. Ja odel.
Wi璚ej wol powiedzie osobicie.
Pozdrawiam

 Zabawa w kinie   ZABAWA W KINIE
ID: 381866
Mazowieckie - WARSZAWA I OKOLICE
odpowiedzi
1
zobacz inne og這szenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA FACETA

Um闚ie sie z kulturlanym, zdrowym, zadbanym najlepiej zonatym i dojrza造m panem na spotkanie w kinie...
Wchodzimy osobno, ja sie dosiadam i rozsuwam Panu rozporek...
C.D.N.
Normalny, zadbany 35+, bez doswiadczenia


<<< Pierwsza<< PoprzedniaStrona: 100 / 100

Przejd do: 81828384858687888990919293949596979899[100]

katalog stron randki internetowe oprogramowanie sklepu internetowego darmowe toplisty amatorki darmowe aliasy
katalog stron i sklep闚 internetowych darmowe fora dyskusyjne bez limit闚 - za堯 darmowe forum
rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usu dane z systemu

reklama


za tre og這sze serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialnoci